Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

۱۳۸۶ اردیبهشت ۳, دوشنبه

قرار وبلاگی

دوشنبه 3 اردیبهشت 1386
هورا. ما می خواهیم قرار وبلاگی بگذاریم. چند تا از دوستانمان را دعوت کرده ایم جمعه بیایند خانه ما. تا ببینیم قبول می کنند یا نه.
اما از ماجراهای ما... هفته پیش مامانمان متولد شد!!؟ کلی کادو از این و آن گرفت. من هم روز تولدش حسابی شیطنت کردم و خوش گذراندم. دیروز مامان خانم طبق معمول رفته بود ماموریت و ما هم تنها بودیم بنابراین امروزبا مامان رفتم شرکت و ار انجا هم رفتم پارک و یک مهد کودک نزدیک پارک. از سفالهای بچه ها کلی خوشم آمد. با مدیر مهد هم دست دادم. اما وقتی فرشته پرسید از مهد خوشم آمده گفتم: نـــــــــه
الان هم مامان مازیار به مامانم زنگ زد و گفت قرار است با اوستا و مازیار برویم بازی......هورا ........... به من که فکر کنم خیلی خوش بکذرد.
این عکسها هم آخرین عکسهای عید است. قول می دهم در پستهای بعدی عکس جدید بگذارم


دوستمان در قطار که مارا چنگ زد !!!؟
ما و همه همسفرهایمان، ایل گلی- تبریز
ما و همسفرهایمان-قطار، برگشت به تهران
مامان، ما، دوست خاله مریم، خاله مریم، دوست خاله مریم، خاله مهسا، عمو پرهام، عمو فرشاد
پ.ن: خاله مریم، مامان گفته ما چند وقت دیگر می آییم پیش شما!!؟