Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

۱۳۸۷ شهریور ۲, شنبه

بابا رادین

شنبه 2 شهریور 1386
خاله مهدیس یک عروسک جدید خریده است. رادین هم ضمن نامگذاری نی نی جدید به نام "آرین" خود را بابای آرین می نامد و الحق والنصاف که بابای خوبی هم هست و برای آرین کوچولو همه جور کاری می کند:
رادین (سوار ماشینش): مامان، من دارم می رم عسلویه! آخه من بابای آرینم
مامان:!!!!!؟
...................
مامان تازه از شرکت رسیده و رادین در حال خروج از خانه است:
مامان: رارا کجا می ری؟
رادین: میرم می رم پیش خاله، می خوام برم آرین رو ببوسم بعد زود میام
مامان:!!!!!!!!؟
...................
مامان: رادین بیابریم مهد کودک
رادین: من نمی یام، شما کجا می ری؟
مامان: من می رم شرکت، شما هم برو مهد کودک
رادین: منم میام شرکت، آخه من بابای رادینم
مامان: !!!!!!!!!!!؟
اینهم عکسهای شیطنتهای بابای آرین و دوستش شروین


بفرمایید کیک تولد شروین