Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

۱۳۸۶ اسفند ۱۶, پنجشنبه

ترانه های درخواستی

پنجشنبه 16 اسفند 1386
مامان غزل کوچولو ما را به بازی ترانه ها دعوت کرده. ما هم بازی می کنیم:
..............
1- ای ژنبویه طلایی/ نیش می زنی بیایی(بلایی)/ پاشو پاشو بهایه( توجه کنید که ما پیشرفت قابل ملاحطه ای کرده ایم و دیگه نمی گوییم پاهدو)/ عشل در بیار دوبایه
* خوب عشل را از توی شیشه در می آورند دیگه
..............
2-عیوسک گشنگ من گرمز پوشیــــــــــده/ تو رختخواب مخمل آبی خوابیـــــــــــــده/ یک روژ مامان یفته باژار اونو خَیـــــــــــــــده/ گشنگتر از عیوسکم هیچکی ندیــــــــــــــــده
..............
3- توپ سفیدم گشنگی و آبی (نازی)/ حالا من می خوام بیم به باژی/ باژی چه خوبه با بچه های خوب/ باژی می کنم با یدونه توپ/ چون پیت می کنم توپ سفیدم را/ گِل گِلیه(قل قلیه)/ شرخ و شفید و آبیه/ می زنم زمین هوا میـــــه/ من این توپو نداشتم/ بابام یک توپ گل گلی داد(قل قلی)
..............
4- گوگولی گوگول شحر شد/ سیاهی در به در شد/ فرشته ها دویدن/ ستاره ها رو چیدن/ خورشید خانم در اومد/ با یک سبد در اومد(زر اومد)/ تاشب نکرده حاشا/ بچه ها بیاین تماشا
(البته این شعر را رادین به تنهایی نمی تونه کامل بخونه و تنها آخر مصرعها رو می خونه)
.............
5- تو دلت غم نشینه قربون اون دلت برم/ تو بیا با من برقص تا گل بریزم زیر پات/ تا به اتیش بکشی صحنه رو با دلبری هات/ خوشکلا باید برقصن/ خوشکلا باید برقصن
............
6- گل گلدون من شکسته در باد/ تو بیا تا دلم نکرده فریاد/ گل شب بو دیگه شب بو نمی ده/ کی گل شب بو رو از شاخه چیده/گوشه آسمون، پر رنگین کمون/ من مثل تاریکی تو مثل مهتاب/
(این آهنگ لالایی رادین بوده و هر وقت ناراحت می شه میگه مامان گل گل بخون)
...........
ما هم دوستانمان آرش، نازنین، تارا، آرتا، هیژا و ستاره را به بازی دعوت می کنیم

ما و بازی در حیاط
رادین و خرسی
این هم مرغ کاکلی ما